fredag den 11. august 2017

Sommerferien er slut

Så er det blevet den tid på året igen - skolestart :)

Det har været en dejlig lang sommerferie og nu er jeg ladet op med fornyet energi. Jeg kan da også sagtens, for jeg skal kun arbejde frem til efterårsferien, hvorefter jeg går på barsel :)
Jeg glæder mig rigtig meget til de kommende 9 uger, men jeg glæder mig selvfølgelig også til min barsel og min lille søn, som har meldt sin ankomst til december <3

Frem til min barsel vil jeg fortsat dele ideer, planer og aktiviteter her på bloggen. Derefter håber jeg at kunne fortsætte bloggen med ideer - indtil lillemanden kommer vil jeg jo have lidt ekstra tid, som bl.a. skal bruges på at skrive :)


Der vil snart komme et indlæg om mine planer for den første uge - der skal alle klasser nemlig køre det samme lille forløb :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar