fredag den 7. april 2017

Søndag Morgen - et personligt indlæg

Jeg har gang i mange musikalske projekter udover mit arbejde som musiklærer.
Et af dem er mit festorkester "Søndag Morgen".

Søndag Morgen spiller musik til bryllupper, fødselsdage og andre festlige arrangementer. Vi har spillet sammen i 3 år. Bandet består af Jakob Isaksen, som spiller guitar og som jeg lærte at kende, da vi havde musik sammen på lærerseminaret, Jacob Poulsen, som spiller bas og som jeg lærte at kende gennem trommeslageren, da vi startede bandet og så Gert Mortensen, som er vores nyeste trommeslager, der har spillet med os i 1 år.

Vi har det rigtig sjovt og elsker at underholde og spille blandet populær musik fra 1970'erne til i dag. Det er en stor fornøjelse at være med til folks store fester, hvor de smiler, griner, danser og synger glade med. Alle fester er vidt forskellige og der sker altid uforudsigelige ting. :)



 Det er rigtig skønt at spille musik, som ikke er tilegnet børn, hvor jeg ikke er Disco Didde (fra Tante Andante) eller lærer-Helena, men bare kan give den MAX gas som mig selv - Helena :)

Et lille indblik i et af mine mange musikprojekter. Hvis I vil se mere til Søndag Morgen, kan I gå ind på vores facebookside: www.facebook.com/soendagmorgen








Ingen kommentarer:

Send en kommentar